fredag, november 15, 2013

Syhygge, skønne damer og kage

Hverdagene buldrer af sted og nu er det allerede weekend igen. Det er dejligt - og lidt vildt.
Næsten hver fredag går jeg ind til weekenden med ønsket om at nå alle de kreative sysler, jeg har drømt om i ugens løb. Jeg skal både rydde op og få styr på systuen, sy et par kjoler færdige og starte på et par nye, sy flere filtfigurer til juletræet og lave små gaver til flere jeg holder af. Jeg når aldrig det hele. Oftest når jeg faktisk ikke noget som helst af det.

Derfor lever jeg længe højt på de kreaweekender, jeg så har - og især hvis de har været i selskab med andre. Så jeg mindes stadig med varme søndagen for et par uger siden. Den tilbragte jeg nemlig med Julia og Mille. En rigtig kreasøndag - vi spiste dejlig mad, snakkede (ret meget), syede, syslede og pyslede.

Det var virkelig hyggeligt og efter sådan en dag og efter sådanne gode snakke føler mig jeg ekstra motiveret, dygtig og modig! Det prøver jeg at holde fast i - det er en dejlig følelse og måske en af grundene til, at jeg holder så meget af den slags dage..

Rigtig god weekend - håber det bliver en, der giver energi og noget at leve højt på længe!







3 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig weekend du går i møde. Selv skal jeg også have kørt lidt igennem maskinen plus opgaveskrivning på bachelor. Ville ønske det bare kunne hedde sytid, men der er jo også andre ting, der må og skal laves. Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Tak for en rigtig dejlig søndag! Jeg kan så godt lide dig, og er glad for de små stunder vi finder sammen nu og da. Det var nogle gode snakke :)

    SvarSlet
  3. Jeg håber vi snart kan ses igen Louise, jeg synes det var en rigtig dejlig dag vi havde os 3!
    Rigtig god weekend til jer <3

    SvarSlet