lørdag, november 09, 2013

Fascinator






 I eftermiddag og aften skal jeg være med til et arrangement med vintagebutikken Style Me Betty 
 Tanya har helt særligt flyttet butikken til Aarhus for en enkelt aften, så jeg og andre pynteglade-kvinder kan har mulighed for at bladre igennem butikkens fine kjoler, smykker, tilbehør og fascinators. Det glæder jeg mig helt vildt til.
Sidst jeg besøgte Style Me Betty købte jeg denne fantastiske fascinator hat

Er den ikke bare fin?
Jeg føler det som, jeg har det blødeste flødeskum på toppen!

God lørdag derude!

5 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig nogensinde så meget som overvejet at købe en hat... Men pludselig føler jeg en stærk trang til at finde en hat a la din skønhed - dog nok i en anden farve. Det troede jeg aldrig jeg ville begynde at kigge efter hatte, men det er sket nu :-) Tusinde tak for inspirationen, og stort tillykke med din fine hat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi.. Ja, man kan hurtigt blive draget og få nye må-opfyldes-nu-ønsker :-) Men jeg er nu virkelig glad, hvis jeg har inspireret dig til at drømme om en hat. Det er altså ret så fint - og det er faktisk også kun her for ganske nylig, jeg selv har opdaget den nye passion :-)
      Håber du finder dig en smuk hat!

      Slet
  2. Rigtig lækker hat, den bærer du smukt! Du har virkelig en lækker hårfarve, jeg har altid drømt om at være rødhåret. Håber du finder lækre sager Style me Betty :-)
    /tina

    SvarSlet
  3. Det er først nu jeg lægger mærke til de små fine streger på din arm, dem må jeg se nærmere på! ;) Du ser skøn ud <3

    SvarSlet